java

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws Assalamualaikum..jagan lupa follow yea bila dah singgah... thankz u all.. hope u all enjoy..

Followers


salam... hye semua... 
apa khabar semua?? rasanya dah lama sangat niena tak update blog kan.. ewmm kowang tertunggu-tunggu tak citer dari niena?? hehe..  banyak kejadian yang berlaku.. susah niena nak cakap.. terlalu banyak dugaan dan cabaran yang niena terima.. 

      Arie nie niena nak kongsi citer pasal hubungan niena dengan dye.. nama dye MHMD NURSYAHMI.. emm.. nak buat macam mana kan..? mungkin hubungan kami memang tak lama.. kami dah putus penamatnya.. pada 24 november 2011 niena capoule dengan syahmi.. n tepat 7 januari 2012 kami putus.. bukan salah dye kami putus.. salah niena.. niena dapat rasakan yang kami memang tak boleh bersama lebih lama.. niena tak nak lukakan hati sesiapa.. sebenarnya masalahnya lebih pada niena.. hati niena pada orang lain.. niena dah cuba untuk melupakan orang yang niena suka. tapi niena tak dapat tipu diri niena untuk memaksa menyayangi dye..     
       Niena mintak maaf syahmi.. niena bukan yang terbaek untuk syahmi.. mungkin ada yang lebih baek yang sedang menunggu awak syahmi.. susah bila berkait dengan soal hati... betul kata awak, nak paksa pun tak boleh, kalau hati dah tak ada.. lagi-lagi kalau kita menyukai orang dalam diam.. bila kita menyukai seseorang dalam diam, pedih sebenarnya. tapi apakan daya.. perasaan tu datang dengan sendiri. jika ada jodoh antara kami, tak kan kemana.. cuma perlu panjatkan doa dalam perhubungan yang tak tahu kemana akan berakhir nanti.. insyaallah, pasti akan ada jalan keluar suatu hari nanti.. 

      Syahmi, niena harap awak akan jumpa kebahagiaan dan cinta sejati awak satu hari nanti.. niena nak awak tahu yang awak memang baek.. cuma niena saje.. niena tak bole nak tipu atie niena.. niena arap awak faham.. niena mintak maaf.. niena doakan syahmi berjumpa dengan apa yang awak nakkan satu hari nanti. niena harap awak pun akan  mendoakan kebahagiaan untuk niena.. semoga niena dapat berjumpa dengan apa yang niena cari selama ini. thankz syahmi kerana sudi hadir dan meminjamkan CINTA walaupun hannya sementara.. 
::JIKA ADA JODOH ANTARA KAMI, TAK KEMANA::
:: k'bai ::
>.< 

No comments: