java

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws Assalamualaikum..jagan lupa follow yea bila dah singgah... thankz u all.. hope u all enjoy..

Followers

*Jatuh cinta tu tak kejam tapi manusia yang membuatkan ianya kejam*

Ya Allah.. kalau memang dia jodoh aku, kau dekatkan lah dirinya dengan ku.. Namun kalau dia bukan untuk ku kau jauhkan lah dariku.. Sesungguhnya aku tak sanggup untuk menidak atau menanggung segala perasaan ni.. Perit rasanya untuk aku menanggung segalanya ini.. Sampai kan lah rinduku buat dirinya.. Adakah ini semua petunjuk darimu..? Semakin aku cuba untuk jauh, untuk mengelak dari kau, namun aku rasakan semakin hampir dirimu dengan aku.. Semakin segar kenangan dan berlegar-legar.. Sesungguhnya penantian ini bukan mudah untuk aku laluinya.. Terlalu banyak yang diuji.. Aku tak sanggup lagi untuk mengharunginya... Amat pedih bagiku..

No comments: